Letter of apology for poor quality goods in English
Благодарю Вас за письмо от 18 апреля 2012 года, в котором Вы сообщили Мы сожалеем, что у вас возникла эта проблема, и обещаем заменить плохой товар на качественный. Хотя мы прилагаем большие усилия, чтобы наши продукты не имели дефектов, такой Мы очень ценим, что Вы нашли время, чтобы довести эту проблему до нашего сведения, и хотели бы поблагодарить Вас за приобретение нашей продукции. С уважением, Игорь Петров,
Thank you for your letter of April 18, 2012, in which you informed us that the red wine that you purchased was muddy color. We are sorry that you experienced this problem and promise to replace a bad product on the quality. While we make every attempt to insure that our products are not defective, this unfortunate incident can occasionally occur. We are very appreciative that you have taken the time to bring this to our attention and would like to thank you for purchasing our products. Very truly yours, Igor Petrov, | |
| |
Просмотров: 1693 | | |